12 supermocy

Inne tytuły:
polscy autorzy o tym, jak budować poczucie własnej wartości
Akceptacja siebie, czyli każda moneta ma dwie strony
Autorzy:
Liliana Bardijewska
Anna Czerwińska-Rydel
Liliana Fabisińska
Agnieszka Frączek ...
Ilustracje:
Elżbieta Kidacka
Wydawcy:
Publicat
Papilon
ISBN:
978-83-271-0712-1
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie - Katalog centralny filii
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:polscy autorzy o tym, jak budować poczucie własnej wartości Akceptacja siebie, czyli każda moneta ma dwie strony Aktywność, czyli jak Franek i Kiki poczuli wiatr Asertywność, czyli najmłodsza chórzystka Dwanaście supermocy Otwartość, czyli babcia idzie na zumbę Poczucie humoru, czyli nazywam się miotła Poczucie sprawiedliwości, czyli na ratunek wełnie Pozytywne relacje, czyli połączeni jak koraliki Samoświadomość, czyli poradzę sobie nawet z Fredem Troskliwość, czyli trzeba umieć patrzeć Wyrażanie emocji, czyli dwie rude małpy Wytrwałość, czyli tajemnica jeziora Zaangażowanie, czyli zefir i pasja
Autorzy:Liliana Bardijewska Anna Czerwińska-Rydel Liliana Fabisińska Agnieszka Frączek Emilia Kiereś Małgorzata Kur Anna Onichimowska Marcin Pałasz Eliza Piotrowska Anna Sójka-Leszczyńska Aleksandra Struska-Musiał Kazimierz Szymeczko
Ilustracje:Elżbieta Kidacka
Wydawcy:Publicat Papilon
ISBN:978-83-271-0712-1
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo