Muzyczne obrazy

Autorzy:
Mark Baker
Neville Astley
Ilustracje:
Łukasz Florkiewicz
Tłumacz:
Katarzyna Kubicka
Redakcja:
Katarzyna Kubicka
Wydawca:
Media Service Zawada
Wydane w seriach:
Książeczki z Półeczki
Świnka Peppa
ISBN:
978-83-8282-783-5
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
rodzina
zbiory opowiadań

Seria książek "Świnka Peppa. Książeczki z Półeczki" to doskonały pomysł na wspólne spędzenie czasu z dziećmi. Formuła serii została opracowana w taki sposób, żeby wspomagać proces edukacji malucha oraz rozwijać jego zdolności poznawcze. Każdy miłośnik świnki Peppy pokocha jej nowe przygody opatrzone kolorowymi ilustracjami. Aż 24 strony czytania oraz duże, kolorowe ilustracje. W nowej książce pani gazela prowadzi w przedszkolu zajęcia muzyczne. Peppa i jej przyjaciele słuchają melodii i dzięki wyobraźni zaczynają widzieć prawdziwe muzyczne obrazy. [Wydawca]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo