Sprawy inspektora krokodyla:

tajemnice dziesięciu uczuć

Tytuł oryginalny:
Casos del inspector Drilo
diez misterioso sobre emociones
Autor:
Susanna Isern
Ilustracje:
Mónica Carretero
Tłumacz:
Barbara Bardadyn
Wydawcy:
Dwukropek - Wydawnictwo Juka-91 (2024)
Dwukropek (2024)
Wydawnictwo Juka-91
ISBN:
978-83-8141-810-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
poradniki
proza
zbiory opowiadań

Kontynuacja bestsellera „Uczuciometr inspektora Krokodyla” W Leśnogrodzie, urokliwym miasteczku skrytym pośród drzew, życie toczy się zgodnym rytmem. Ale czasami wydarza się coś dziwnego. Wtedy do akcji wkracza inspektor Krokodyl. Ten sławny detektyw wie wszystko o uczuciach. Tym razem będzie musiał przeanalizować zachowania mieszkańców, by odkryć, jakie uczucia przeżywają. W badaniu tropów pomogą mu niezwykła cierpliwość oraz oczywiście lupa i uczuciometr. Dziesięć sytuacji, dziesięć uczuć, dziesięć tajemnic. Też możesz być detektywem! Rozwiąż z inspektorem Krokodylem jego najsłynniejsze sprawy. Doskonała książka dla młodszych przedszkolaków i ich rodziców. Pomoże dzieciom rozpoznać przeżywane emocje, a rodzicom daje narzędzia do wspierania dzieci w procesie kształtowania się ich rozwoju emocjonalnego. Przyjazne i pełne ciepła ilustracje, przejrzysta forma przewodnika, aktywizujące zagadki – to wszystko sprawia, że to niezwykle ważna publikacja dla dzieci i ich rodziców [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo