Kurs emocji:

jak rozumieć to, co czujesz i stać się osobą, którą chcesz być

Tytuł oryginalny:
Curso de emociones
cómo entender lo que sientes y convertirte en la persona que quieres ser,
Autor:
Jesús Matos
Tłumacz:
Piotr Napiwodzki
Wydawcy:
MANDO inside (2024)
Wydawnictwo WAM
ISBN:
978-83-277-3930-8
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Dla każdego kto chce poznać swoje emocje i je zrozumieć Emocje. Wpływają na nasze decyzje, nawet te najważniejsze. Czasami próbujemy się od nich odciąć. A przecież są one nieodłączną częścią naszej codzienności. Mają ogromny wpływ na nasze zdrowie i ciało. Skoro więc uczymy się zarządzania czasem, domem dlaczego nie spróbować nauczyć się zarządzania emocjami? Psycholog Jesús Matos od lat towarzyszy osobom, które chcą się poczuć lepiej same ze sobą. W oparciu o swoje doświadczenie i wiedzę napisał poradnik o odkrywaniu i zarządzaniu emocjami. Kurs emocji opowiada o tym czym są i skąd się biorą emocje, co wywołują i gdzie mogą zaprowadzić. Jak regulować swoje wewnętrzne „ja” przeżywając żałobę lub niepewność w spotkaniu z nieznajomych albo prosząc przełożonego o urlop w pracy. Poprzez przykłady i proste ćwiczenia do lepszego zrozumienia siebie i swoich relacji odkryjesz, jak nie bać się tego, co czujesz i zacząć żyć tak, jak tego chcesz. Dzięki tej książce nauczysz się: rozpoznawać i akceptować swoje emocje, zarządzać nimi w sytuacjach codziennych i kryzysowych, panować nad lękiem, gniewem czy smutkiem. Wejdź świadomie w świat swoich emocji.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo