Piastunka letnich snów

Autor:
Joanna Szarańska
Wydawcy:
Czwarta Strona (2023-2024)
Wydawnictwo Poznańskie
Wydane w seriach:
Leśne pejzaże
Wielkie Litery.pl
ISBN:
978-83-68158-28-1, 978-83-68158-29-8
978-83-68217-92-6
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
5.0 (2 głosy)

E-BOOK. Drugi tom cyklu. Kontynuacja powieści "Malarka wiosennych łąk". Maria wraca do Granic, aby odnowić „Malarkę wiosennych łąk”. Ciche, spokojne otoczenie domu Krystynki doskonale wpływa na jej pracę, a przy tym pozwala oderwać myśli od niepokoju o najbliższych. Artystka zawiązuje nowe znajomości i przyjaźnie i choć nie wszystkim się to podoba, coraz mocniej wrasta w krajobraz wsi. Częste wizyty w siedlisku sprawiają, że zbliża się też do Kacpra Kosińskiego i jego córki. Przeszłość jednak nie daje o sobie zapomnieć, a stary dom kryje kolejne tajemnice… Kolejny tom nosi tytuł "Rzeźbiarka jesiennych mgieł".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • "Piastunka letnich snów" to ciepła, wspaniała, czarująca, klimatyczna, przejmująca i emocjonująca powieść o kolejnych tajemnicach z przeszłości, które wychodzą na jaw, o matczynej miłości, o wyjątkowych przyjaźniach i o nadziei na lepsze jutro. Oczywiście nie mogło zabraknąć też zwierząt i pięknych, malowniczych opisów przyrody. Powieść daje ukojenie, pozwala się wyciszyć i zrelaksować. Już tęsknię za Krystynką, Marią i za sielskimi Granicami. Mam nadzieję że powstanie trzeci tom.😊 Książkę czyta się bardzo przyjemnie i ja znów jestem oczarowana.😍 Gorąco polecam.💖
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo