Las wita was!:

zabawy na świeżym powietrzu i arcydzieła z darów natury

Tytuł oryginalny:
Big ideas for the big outdoors
Autor:
Emily Kington
Tłumacz:
Karolina Tudruj-Wrożyna
Wydawca:
Jedność dla dzieci (2024)
Wydane w seriach:
Życie bez Granic
ISBN:
978-83-8353-040-6
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne

Tę książkę kierujemy do młodych odbiorców, którzy kochają przyrodę (i do tych, którzy jeszcze jej nie doceniają) i są fanami zajęć plastycznych. Zawarte w niej pomysły pozwolą dzieciom połączyć pasję kreacji z poszerzaniem wiedzy przyrodniczej oraz fascynującymi obserwacjami roślin i zwierząt. Ta kolorowa publikacja uczy dzieci ekologicznego sposobu myślenia, pokazując, jak w twórczy i pełen szacunku sposób korzystać z otaczającej nas natury. A możliwości jest wiele: można bawić się w lesie, relaksować na kwietnej łące, gromadzić naturalne materiały plastyczne, takie jak trawę, błoto, gałęzie, kamyki czy liście, i z pomocą prostych pomysłów tworzyć prawdziwe ekologiczne dzieła sztuki. Ale to jeszcze nie wszystko! Ta książka uwrażliwi nas na potrzeby środowiska naturalnego i nauczy, w jaki sposób o nie dbać, jednocześnie czerpiąc z niego mnóstwo zielonej, pozytywnej energii. Dzięki stronom tej książki: – będziemy tworzyć zabawne obrazki, figurki i konstrukcje z błota, trawy czy liści (np. dinozaura, wietrzne dzwonki i wieżę z patyków); – przeprowadzimy obserwacje owadów, ptaków i roślin; – poznamy wiele ciekawostek dotyczących środowiska naturalnego i ekologii; – zachwycimy się pięknem świata!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo