Pedagog w klasie

Inne tytuły:
scenariusze zajęć na różne okazje
w klasach 1-8
Autorzy:
Kinga Białek
Magdalena Goetz
Anna Katarzyna Kiełczewska
Marzena Koniuszewska ...
Wydawca:
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2020)
Wydane w seriach:
Profesjonalne Publikacje dla Szkół i Placówek Oświatowych
ISBN:
978-83-269-8981-0
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
scenariusze
Źródło opisu: Biblioteka Pedagogiczna w Zgierzu - Katalog zbiorów
Więcej informacji...

Zbiór scenariuszy zajęć prowadzonych przez pedagoga z uczniami w klasie. Książka zawiera również karty pracy, gotowe ankiety i formularze dla uczniów, dzięki którym pedagog będzie miał komplet narzędzi do przeprowadzenia ciekawych i wartościowych zajęć. Publikacja zawiera aż 20 scenariuszy zajęć z uczniami i aż 36 załączników - w tym praktyczne karty pracy, ćwiczenia, formularze, ankiety itp. Wszystko w formie przystępnej dla pedagoga prowadzącego zajęcia czy warsztaty. Cały materiał został podzielony na 4 bloki tematyczne: Jak się uczyć; Jak rozwiązywać konflikty; Jak bronić się przed hejtem i agresją; Jak oswajać emocje. W każdym rozdziale znajdują się scenariusze z danej tematyki wraz z niezbędnymi do pracy załącznikami. Ponadto umieszczone są praktyczne wskazówki i przykłady od autorów scenariuszy. Scenariusze zajęć prowadzonych przez pedagoga skierowane są do uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:scenariusze zajęć na różne okazje w klasach 1-8
Autorzy:Kinga Białek Magdalena Goetz Anna Katarzyna Kiełczewska Marzena Koniuszewska Izabella Lutze Danuta Pyrdoł Kamila Raczyńska-Chomyn Małgorzata Swędrowska Alina Synakiewicz
Wydawca:Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2020)
Serie wydawnicze:Profesjonalne Publikacje dla Szkół i Placówek Oświatowych
ISBN:978-83-269-8981-0
Autotagi:dramat druk książki literatura literatura piękna literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe scenariusze
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo