Dobrze być z Tobą, mamo

Autor:
Aniela Cholewińska-Szkolik
Ilustracje:
Roksana Barwińska
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2024)
ISBN:
978-83-8299-571-8
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Poznaj Wieruszka – małego wilczka, który uwielbia spędzać czas z mamą. Kiedy wspólnie wybierają się na wycieczkę, maluch musi pokonać wiele przeszkód, a nawet zmierzyć się z niebezpieczeństwem. Na szczęście u jego boku zawsze jest kochająca mama, która nie pozwoli skrzywdzić synka. Wilczek zawsze może liczyć na jej wsparcie, dlatego tak dobrze mu być z mamą. „Dobrze być z Tobą…” to ciepłe opowieści o miłości i sile rodzinnych więzi – na przykładzie wilków dowiadujemy się, jak ważne są relacje w rodzinie i ich pielęgnowanie. Obie historie podkreślają, dlaczego dziecko potrzebuje rodzica, jak ten pomaga dziecku, wspiera je i dopinguje. Opisują też wdzięczność za to, co rodzice robią dla swoich pociech.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo