Lubię litery!:

książka do nauki alfabetu

Autor:
Anna Tkaczyk
Ilustracje:
Magdalena Jakubowska
Wydawcy:
Publicat
Papilon
ISBN:
978-83-271-0731-2
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny
4.0

Anna Jankowska – „mama” Aktywnego Czytania, największej marki społecznościowej dla rodziców zainteresowanych książką dla dzieci – przygotowała własną propozycję do nauki alfabetu. To książka prosta, rewelacyjnie zilustrowana, ze wskazówkami dla rodziców. Doskonała! Litery są dla dziecka kolejnym pomysłem na zabawę. My (dorośli) wiemy, że przydadzą się w przyszłości. Poznanie liter nie zawsze wiąże się od razu z nauką czytania, do tego trzeba gotowości, która przychodzi z czasem. Ich znajomość jednak niewątpliwie pomoże wielu dzieciom przejść płynnie do etapu nauki czytania. A gdy ten moment nadejdzie, litery będą czymś znanym, nie trzeba więc startować od zera. To wielkie wsparcie w kolejnych latach edukacji.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna książka do nauki liter
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo