Lubię litery!:

książka do nauki alfabetu

Autor:
Anna Tkaczyk
Ilustracje:
Magdalena Jakubowska
Wydawcy:
Publicat
Papilon
ISBN:
978-83-271-0731-2
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny
4.0

Anna Jankowska – „mama” Aktywnego Czytania, największej marki społecznościowej dla rodziców zainteresowanych książką dla dzieci – przygotowała własną propozycję do nauki alfabetu. To książka prosta, rewelacyjnie zilustrowana, ze wskazówkami dla rodziców. Doskonała! Litery są dla dziecka kolejnym pomysłem na zabawę. My (dorośli) wiemy, że przydadzą się w przyszłości. Poznanie liter nie zawsze wiąże się od razu z nauką czytania, do tego trzeba gotowości, która przychodzi z czasem. Ich znajomość jednak niewątpliwie pomoże wielu dzieciom przejść płynnie do etapu nauki czytania. A gdy ten moment nadejdzie, litery będą czymś znanym, nie trzeba więc startować od zera. To wielkie wsparcie w kolejnych latach edukacji.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna książka do nauki liter
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo