Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych: Jak się przedstawiać?

Inne tytuły:
Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych Część 4,
Autorzy:
Magdalena Bury
Sylwia Filipczak
Katarzyna Gozdek-Szumilak
Katarzyna Milczanowska ...
Redakcja:
Jolanta Panasiuk
Wydawca:
Wydawnictwo Edukacyjne (2020)
Wydane w seriach:
Logopedia w Praktyce
ISBN:
978-83-63590-72-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Źródło opisu: PUBLICZNA BIBLIOTEKA PEDAGOGICZNA W POZNANIU FILIA WOLSZTYN - Katalog księgozbioru - Filia Wolsztyn
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych Część 4,
Autorzy:Magdalena Bury Sylwia Filipczak Katarzyna Gozdek-Szumilak Katarzyna Milczanowska Edyta Stachowicz
Redakcja:Jolanta Panasiuk
Wydawca:Wydawnictwo Edukacyjne (2020)
Serie wydawnicze:Logopedia w Praktyce
ISBN:978-83-63590-72-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo