Geometria sensoryczna

Inne tytuły:
kreatywne działania rozwijające zdolności matematyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
książka dla nauczyciela
Autor:
Natalia Martenka
Wydawca:
Grupa Wydawnicza Harmonia (2024)
ISBN:
978-83-8309-192-1
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Ćwiczenia angażujące zmysły, twórcze działania i dobra zabawa – oto nasz sposób na to, by nauka geometrii była przyjemna, atrakcyjna, a przede wszystkim – skuteczna. Prezentowana publikacja to ponad 40 pomysłów na zajęcia, które pomogą dzieciom poszerzyć i utrwalić swoją wiedzę z zakresu geometrii. Proponowane działania sprawdzą się zarówno w sali przedszkolnej, jak i w klasie, jako element uatrakcyjniający lekcję. Sensoryczne zabawy – angażujące zmysł smaku, wzroku, słuchu, dotyku i węchu – nie tylko pozwolą dziecku posiąść podstawową wiedzę z zakresu geometrii, ale również pomogą mu: trenować pamięć i koncentrację ćwiczyć logiczne, niekoniecznie schematyczne myślenie rozwijać słownictwo i wyobraźnię zdobywać wiedzę o świecie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo