Lost friends 2

Autor:
Aleksandra Negrońska
Wydawca:
Wydawnictwo NieZwykłe (2024)
ISBN:
978-83-8362-308-5
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Źródło opisu: Książnica Płocka - Katalog zbiorów

Michael znajduje się w trudnej sytuacji. Po tragicznej śmierci rodziców ośmioletniego Nicolasa, zamiast wrócić do Anglii, podejmuje odważną decyzję – zostaje w Nowym Jorku, ponieważ jest jedyną osobą, która może zająć się osieroconym chłopcem. Do Stanów przyjeżdżają rodzice Michaela, pragnący pomóc synowi w opiece nad Nicolasem. Rozważają adopcję chłopca, jednak mają poważne obawy – nazwisko rodziny Torres nie cieszy się dobrą sławą. Czy ich reputacja może stanowić dla ośmiolatka przeszkodę w drodze do szczęścia? W międzyczasie pozostali członkowie grupy przyjaciół również muszą się zmierzyć z własnymi wyzwaniami. Wkraczając w dorosłość, zmagają się z przełomowymi decyzjami, które nie tylko zmieniają ich życie, ale także wymagają od nich odwagi i siły. Młodzi celebryci, którzy wydawali się rozwiązać już wszystkie problemy, odkryją, jak skomplikowane może być wejście w dorosły świat. Czy wszyscy przyjaciele z ekipy zdołają wydostać się ze stworzonych przez siebie pułapek i wziąć odpowiedzialność za swoje czyny?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo