Wygraj z OCD

Tytuł oryginalny:
Standing up to OCD
Inne tytuły:
40 ćwiczeń, które pomoga dzieciom powstrzymać niechciane myśli, kontrolować kompulsywne zachowania i przezwyciężyć lęk
ćwiczenia dla dzieci
Autor:
Tyson Reuter
Ilustracje:
Sarah Rebar
Tłumacz:
Juliusz Okuniewski
Wydawca:
Grupa Wydawnicza Harmonia (2024)
ISBN:
978-83-8309-450-2
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...

Pokaż zmartwieniom, kto tu rządzi! Jeśli często się martwisz albo masz poczucie, że musisz powtarzać jakąś czynność, pamiętaj, że nie jesteś sam(a) – nawet jeśli czasem tak się czujesz. Ta książka zawiera 40 przyjemnych ćwiczeń, które pomogą ci poradzić sobie z przykrymi myślami, zamartwianiem się i uporczywym wykonywaniem czynności, a dzięki temu wrócić do swoich ulubionych zajęć! Rysuj, wpisuj odpowiedzi i rozwiązuj łamigłówki, a pokażesz swoim zmartwieniom, kto tu jest szefem (oczywiście, że ty!). Jeśli chcesz zapanować nad tymi trudnymi myślami i uczuciami, pamiętaj, że praktyka czyni mistrza. Dasz radę! Publikacja zawiera: Historie innych dzieci. Przeczytaj, jakie doświadczenia mają inne dzieci. Zobaczysz, że wielu chłopców i wiele dziewczynek ma podobne trudności jak ty. Mnóstwo informacji. Dowiedz się, na czym polegają twoje trudności – co to jest OCD, czym się przejawia i skąd się bierze. Gotowe narzędzia do wykorzystania. Mechanik potrzebuje konkretnych narzędzi, żeby naprawić samochód, a tobie przydadzą się narzędzia, żeby lepiej się poczuć. Poproś o pomoc osobę dorosłą, weź długopis i opisz swoje uczucia, ćwicz nabyte umiejętności!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:40 ćwiczeń, które pomoga dzieciom powstrzymać niechciane myśli, kontrolować kompulsywne zachowania i przezwyciężyć lęk ćwiczenia dla dzieci czterdzieści ćwiczeń, które pomogą dzieciom powstrzymać niechciane myśli, kontrolować kompulsywne zachowania i przezwyciężyć lęk 40 activities to help children stop unwanted thoughts, control compulsive behaviors, and overcome anxiety, workbook for kids
Autor:Tyson Reuter
Ilustracje:Sarah Rebar
Tłumacz:Juliusz Okuniewski
Wydawca:Grupa Wydawnicza Harmonia (2024)
ISBN:978-83-8309-450-2
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo