Życie, którego pragniesz:

Sztuka i nauka sięgania po szczęście

Tytuł oryginalny:
Build the life you want
the art and science of getting happier,
Autorzy:
Oprah Winfrey
Arthur C. Brooks
Tłumacz:
Jan Halbersztat
Wydawcy:
Znak Litera Nova (2024)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
ISBN:
978-83-240-9672-5
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Oprah Winfrey i Arthur C. Brooks – profesor Harvardu, który zawodowo zajmuje się badaniem szczęścia – dają ci do ręki sprawdzony przepis na lepsze życie. Jeśli czujesz, że nie jesteś tak szczęśliwy, jak chciałbyś być, to ta książka jest właśnie dla ciebie. Ale czym właściwie jest szczęście? Winfrey i Brooks pokazują, że nie jest to gwiazdka z nieba, ale coś, po co każdy z nas może sięgnąć. Opierając się na najnowszych badaniach naukowych i doświadczeniach ze swojego życia, autorzy pokazują, co możesz zrobić już teraz, żeby poczuć się szczęśliwszym, zamiast czekać na to, co przyniesie los. Bo choć trudno mieć wpływ na to, co dzieje się wokół nas, możemy decydować o swoich reakcjach. Winfrey i Brooks prezentują skuteczne narzędzia do zarządzania emocjami. Nauczą cię, jak kontrolować te negatywne, które zatruwają nas każdego dnia, bez ich wypierania. Pokażą cztery filary, które pozwalają na budowanie szczęśliwego życia. I przekonują, że niezależnie od tego w jakim momencie życia jesteś, w każdej chwili możesz wyruszyć w podróż w stronę szczęścia. Dzięki tej książce bycie szczęśliwszym stanie się twoim nowym sposobem na życie [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo