Model dostępnej szkoły:

podręcznik wdrożeniowy

Autorzy:
Monika Cabała
Agnieszka Dziedzic
Mariola Łygas
Małgorzata Gawryl ...
Wydawca:
Fundacja Fundusz Współpracy
ISBN:
978-83-61170-61-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Źródło opisu: Biblioteka Pedagogiczna w Sieradzu - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...

Publikacja stanowi zbiór praktycznych wskazówek i dobrych praktyk, wypracowanych w trakcie testowania pierwotnej wersji Modelu w kontekście wdrażania standardu architektonicznego i edukacyjno-społecznego. Jest efektem prac ekspertów ds. dostępności oraz przedstawicieli szkół podstawowych i organów prowadzących, które testowały jego pierwowzór. [ze wstępu]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Monika Cabała Agnieszka Dziedzic Mariola Łygas Małgorzata Gawryl Katarzyna Guratowska Joanna Ławicka Agnieszka Niedźwiecka Marcin Piwowoński Dorota Prysak Jolanta Żwirblińska
Wydawca:Fundacja Fundusz Współpracy
ISBN:978-83-61170-61-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo