Pobujaj owieczkę:

książka aktywizująca

Tytuł oryginalny:
Schaukel das Schaf
ein Mitmachbuch,
Inne tytuły:
książeczka aktywizująca
Autor:
Nico Sternbaum
Tłumacz:
Anna Horosiewicz
Wydawcy:
Papilon (2019)
Publicat
ISBN:
978-83-271-0738-1
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Książka pełna ekscytujących niespodzianek. Przekonajcie się sami, że książki są nie tylko do czytania - z tą można zrobić znacznie więcej! Kilkuzdaniowe historyjki angażują małego czytelnika. Z tą książką nie ma nudy: dzieci mogą same kołysać, drapać, pukać, dmuchać, potrząsać – i przy tym uszczęśliwiać bohaterów książeczki. Książka pobudza rozwój mowy oraz kreatywność: dzięki prostym, wymownym obrazkom i powtarzalnemu schematowi kolejnych zawartych w książce historyjek dziecko chętnie inicjuje „zabawę w czytanie”. Pomoc bohaterom książeczki przez rzeczywiste działania daje dziecku satysfakcję oraz poczucie sprawczości. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:książeczka aktywizująca ein Mitmachbuch, Schüttel den Apfelbaum książka aktywizująca
Autor:Nico Sternbaum
Tłumacz:Anna Horosiewicz
Wydawcy:Papilon (2019) Publicat
ISBN:978-83-271-0738-1
Autotagi:druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 5 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo