Pucio:

logopedyczne memo języczkowe

Ilustracje:
Joanna Kłos
Autor:
Marta Galewska-Kustra
oraz:
Marta Galewska-Kustra
Wydawca:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2023-2024)
ISBN:
5-904915-901757
Autotagi:
gry komputerowe
gry planszowe
książki
obiekty trójwymiarowe

To nie jest zwyczajne memo! Oprócz tradycyjnej gry otrzymujecie zestaw ćwiczeń logopedycznych, tak ważnych dla poprawnej wymowy głosek – do tego w formie fantastycznej zabawy! Na obrazkach zobaczycie Pucia i członków jego rodziny wykonujących różne ciekawe czynności. Zachęcają one do ćwiczeń sprawności języka w zabawny sposób nawiązujących do tego, co widzimy na ilustracjach. W pudełku znajdziecie dokładne instrukcje, jak wykonać każde zadanie, nie przestając ani na chwilę świetnie się przy tym bawić.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo