Metody i techniki pracy pedagogicznej kas. 2

Inne tytuły:
Jestem pociechą i napomnieniem jednocześnie
Kalejdoskop młodzieńczych uczuć
Reżyseria:
Krzysztof Wesołowski
Scenariusz:
Krzysztof Wesołowski
Barbara Puszczewicz
Wydawca:
Ministerstwo Edukacji Narodowej (1999)
Wydane w seriach:
Powszechna Wideoteka Edukacyjna
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
pedagogika
psychologia
rodzina
VHS
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli WOM w Częstochowie - Księgozbiór
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Jestem pociechą i napomnieniem jednocześnie Kalejdoskop młodzieńczych uczuć Nie od razu Kraków zbudowano, czyli o budowaniu przyjaźni Tak lub nie. O wielkiej sztuce wybierania rozmowy o rodzinie, przyjaźni i miłości
Reżyseria:Krzysztof Wesołowski
Scenariusz:Krzysztof Wesołowski Barbara Puszczewicz
Wydawca:Ministerstwo Edukacji Narodowej (1999)
Serie wydawnicze:Powszechna Wideoteka Edukacyjna
Autotagi:dokumenty elektroniczne film i wideo kasety wideo pedagogika psychologia rodzina VHS zasoby elektroniczne
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo