Egzamin magisterski z pielęgniarstwa

Inne tytuły:
nowa podstawa programowa
repetytorium z zakresu wiedzy
Redakcja:
Bożena Czarkowska-Pączek
Natalia Sak-Dankosky
Wydawca:
Edra Urban Partner
ISBN:
978-83-67447-66-9
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Źródło opisu: Biblioteka Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II - Katalog księgozbioru

Podręcznik zawiera zestaw pytań wraz z odpowiedziami z zakresu wiedzy dla drugiego poziomu studiów na kierunku pielęgniarskim. Pytania i odpowiedzi dotyczą dwóch obszarów: wybranych zagadnień z zakresu nauk społecznych oraz opieki specjalistycznej. Intencją autorów było stworzenie kompleksowego repetytorium, które pomoże w przygotowaniach do egzaminu dyplomowego, umożliwi powtórzenie wiadomości zdobytych podczas studiów, usystematyzowanie ich i dokonanie czegoś w rodzaju samosprawdzenia. Ułatwi też naukę syntetycznego formułowania i wyrażania myśli podczas egzaminu. Pytania zawarte w repetytorium, ze względu na jego kompleksowy charakter, mogą być wykorzystywane także przez egzaminatorów w trakcie egzaminu dyplomowego. Odpowiedzi natomiast pomogą w standaryzacji egzaminu oraz określaniu kryteriów ocen z egzaminu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo