Horror w stołówce

Autor:
Tom B. Stone ...
Tłumacz:
Anna Kołyszko (1953-2009)
Wydawca:
Wydawnictwo Da Capo (1996-2000)
Wydane w seriach:
Szkoła przy cmentarzu
Szkoła Przy Cmentarzu - Tom B. Stone
ISBN:
83-7157-064-3, 83-7157-067-8
978-83-10-11781-6, 83-83-7157-067-8
Autotagi:
druk
Więcej informacji...

Gdy w szkole pojawia się nowa, tajemnicza kierowniczka stołówki Gladys Stoker, zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Wraz z pojawieniem się nowej kucharki w okolicy zaczynają znikać zwierzęta. Park myślał o najgorszym... Czy uda mu się odpowiedzieć na nurtujące go pytanie, z czego robione są potrawy i kim jest Gladys Stoker? źródło opisu: opis okładkowy
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Tom B. Stone Anna Kołyszko (1953-2009) Tom Stone
Tłumacz:Anna Kołyszko (1953-2009)
Redakcja:Anna Kołyszko (1953-2009)
Wydawca:Wydawnictwo Da Capo (1996-2000)
Serie wydawnicze:Szkoła przy cmentarzu Szkoła Przy Cmentarzu - Tom B. Stone
ISBN:83-7157-064-3 83-7157-067-8 978-83-10-11781-6 83-83-7157-067-8
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika fantastyka książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo