Lato w Toskanii

Tytuł oryginalny:
Summer in Tuscany
Autor:
Elizabeth Adler ...
Tłumaczenie:
Agata Kowalczyk
Alicja Marcinkowska
Wydawcy:
Wydawnictwo Amber (2003-2011)
Wydawnictwo Amber Sp. z o. o (2003)
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
3.0

Doktor Gemma jest bez reszty oddana pracy w izbie przyjęć nowojorskiego szpitala, aż pewnego dnia otrzymuje tajemniczy list z Włoch z jeszcze bardziej tajemniczą wiadomością o spadku. Nieoczekiwanie Gemma postanawia rzucić wszystko i wyjechać do Toskanii. Na miejscu czeka ją jednak przykra niespodzianka: jeszcze ktoś rości sobie prawo do jej własności, pięknej starej willi. Ktoś bogaty, wpływowy i niebezpiecznie przystojny... [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Lekka, bez żadnych rewelacji. Prawdę mówiąc to nic się tu nie dzieje, wieje nudą.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Tytuł oryginału: Summer in Tuscany
Autorzy:Elizabeth Adler Elizabeth A. Adler
Tłumaczenie:Agata Kowalczyk Alicja Marcinkowska
Wydawcy:Wydawnictwo Amber (2003-2011) Wydawnictwo Amber Sp. z o. o (2003)
Serie wydawnicze:Wszystko dla Pań Bestsellery do Kieszeni Wszystko dla Pań. Powieść Obyczajowa Seria - Bestsellery do Kieszeni Seria - Wszystko dla pań
ISBN:978-83-241-1101-5 978-83-241-3068-9 978-83-241-3549-3 978-83-241-3932-3 83-241-1108-8 83-241-3549-3 83-241-11-1-8 978-83-241-9332-3
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 26 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo