Bójka na dodawanie:

gra do nauki szybkiego liczenia w pamięci

Inne tytuły:
na 3 sposoby
Bójka na dodawanie na trzy sposoby
Opracowanie:
Ewa Norman
Jarosław Wójcicki
Ilustracje:
Joanna Ziółkowska
Redakcja:
Ewa Norman
Jarosław Wójcicki
Wydawca:
Edgard Mariusz Jachimczuk (2023)
Wydane w seriach:
Kapitan Nauka
Edgard Games
ISBN:
5904905917539
Autotagi:
grafiki
gry komputerowe
gry planszowe
obiekty trójwymiarowe
publikacje dydaktyczne

Bójka na dodawanie to gra dla dzieci rozpoczynających naukę dodawania w pamięci, która pozwala nabrać swobody w liczeniu oraz przygotowuje do kolejnych etapów edukacji matematycznej: odejmowania, mnożenia i dzielenia. Dzięki połączeniu nauki z zabawą dziecko szybko rozwija zdolności matematyczne. Im więcej rozgrywek, tym lepiej! To także świetny trening koncentracji i spostrzegawczości, dzięki czemu dziecko ćwiczy refleks, uczy się skupienia i logicznego myślenia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo