Bez śladu

Autor:
Harlan Coben ...
Tłumacz:
Andrzej Grabowski
Redakcja:
Andrzej Grabowski
Wydawcy:
Legimi (2019)
Wydawnictwo Albatros-Andrzej Kuryłowicz (2005-2019)
Wydane w seriach:
Myron Bolitar
ISBN:
83-7359-420-5, 978-83-7359-508-8
978-83-7659-098-1, 978-83-7659-660-0
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
4.0

Niespodziewanie do Myrona Bolitara zwraca się właściciel jego dawnej drużyny koszykarskiej z prośbą o odnalezienie czołowego zawodnika, Grega Downinga, z którym Myron kiedyś konkurował - na boisku i o dziewczynę. Co się z nim stało? Czy uciekł przed gangsterami? A może przed policją w związku z zabójstwem kobiety, która go szantażowała? W jego domu Myron znajduje ślady krwi zamordowanej, które niebawem ktoś usuwa. Okazuje się, że sprawa ma związek z wydarzeniami z jego własnej przeszłości...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Harlan Coben Andrzej Grabowski
Tłumacz:Andrzej Grabowski
Redakcja:Andrzej Grabowski
oraz:Andrzej Grabowski
Wydawcy:Legimi (2019) Wydawnictwo Albatros-Andrzej Kuryłowicz (2005-2019)
Serie wydawnicze:Myron Bolitar
ISBN:83-7359-420-5 978-83-7359-508-8 978-83-7659-098-1 978-83-7659-660-0
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo