Students: Unique

Autor:
Aleksandra Negrońska
Wydawcy:
Wydawnictwo Niezwykłe (2023)
Legimi (2023)
Grupa Wydawnicza Dariusz Marszałek
Wydane w seriach:
Students
Students - Aleksandra Negrońska
ISBN:
978-83-8320-910-4, 978-83-8362-034-3
978-83-8362-035-0
Autotagi:
książki
powieści
proza
rodzina
4.3 (3 głosy)

Poznaj dalsze fascynujące losy Zaydena i Rosie! Sięgnij po książkę "Unique. Students. Tom 4" i rozpocznij przygodę, o której długo nie będziesz w stanie zapomnieć. Życie Zaydena i Rosie zawsze było zawiłe i skomplikowane - od pierwszych kroków, gdy toczyli ze sobą nieustającą walkę, aż do teraz, kiedy to wspólnie muszą stawić czoła nowemu zagrożeniu. Z więzienia wkrótce ma wyjść ojciec chłopaka, który trafił do aresztu w wyniku działań podjętych przez jego syna. Zayden jest pewien, że to nie może skończyć się zwyczajną rozmową. Zbyt dobrze zna Taylora. Wkrótce sytuacja zaczyna nabierać coraz bardziej dramatycznego przebiegu. Taylor informuje Rosie, że zamierza spotkać się ze swoim synem. Wokół pary nastolatków dzieje się coraz więcej niepokojących rzeczy. Wszystko wskazuje na to, że nie są one wynikiem przypadku. Życie Zaydena, Rosie, a także ich bliskich staje się zagrożone. Wkrótce dochodzi do poważnej stłuczki samochodowej z udziałem dziewczyny. Chłopak postanawia, że nie może dłużej odwlekać nieuniknionego i planuje spotkanie ze swoim ojcem, zdaje sobie bowiem sprawę, że nie ma innego wyjścia. W tym momencie rozpoczyna się prawdziwy koszmar.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo