Bądź sobą Pinku!

Inne tytuły:
dla dzieci i dla rodziców trochę też
książka o asertywności i stawianiu granic
Autorzy:
Ula Młodnicka
Agnieszka Magdalena Waligóra
Ilustracje:
Agnieszka Magdalena Waligóra
Wydawcy:
Sensus (2023)
Czytalisek (2023)
ebookpoint BIBLIO (2023)
Helion
Wydane w seriach:
Osobowość Odnowa
ISBN:
978-83-283-8651-8, 978-83-289-0706-5
978-83-289-2889-3, 978-83-289-2889-9
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
poradniki
proza
zbiory opowiadań
5.0

- To jest Pink. Cześć, Pinku!

- Cześć.

- Pink jest...

- Możesz przestać o mnie mówić? Proszę.

- Dobrze. Już przestaję. Widzę, że to cię złości.

Faktycznie, Pink, mały niebieski stwór, który jedno ucho ma okrągłe, a drugie trójkątne, czuje, że za chwilę nie wytrzyma. Jeszcze moment i coś w nim bardzo głośno krzyknie: Nie chcę tak! Chcę sam o sobie opowiedzieć.

Potrzeba DECYDOWANIA O SOBIE, potrzeba SAMODZIELNOŚCI, zdolność mówienia TAK albo NIE, kiedy chce się powiedzieć TAK albo NIE ― to jest ASERTYWNOŚĆ. Niezwykle przydatna umiejętność, której i Ty, i Pink możecie się nauczyć, wiesz?

Pomóż Pinkowi zrozumieć, na czym polega asertywność, i stać się bardziej samodzielnym!

Przeczytajcie wywiad z Autorkami, przeprowadzony przez Paulinę Stanaszek dla "Empik Pasje".

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Wspaniała książka, mojej córce bardzo się podobała.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo