Sekret krokodyla

Tytuł oryginalny:
Cleo the Crocodile activity book for children who are afraid to get close
Inne tytuły:
bajka psychoterapeutyczna i zbiór kreatywnych ćwiczeń opartych na terapii narracyjnej i podejściu wielozmysłowym
bajkowa terapia traumy i więzi
Autor:
Karen Treisman
Ilustracje:
Sarah Peacock
Tłumacz:
Katarzyna Kmieć-Krzewniak
Wydawca:
Wydawnictwo Levyz Books (2023)
ISBN:
978-83-66633-40-7
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
podręczniki
poradniki
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Podręcznik powstał z myślą o wspieraniu dzieci w wieku 5-10 lat, które aby uchronić się przed doznawaniem bólu, nauczyły się wznosić wokół siebie mur, ukrywać swoje rany, a także wyrażać odczuwane cierpienie, strach, wstyd i smutek poprzez odrzucanie innych i agresywny wzorzec zachowania, publikacja może być jednak pomocna dla każdego dziecka. Oprócz bajki terapeutycznej, zawiera wiele strategii, pomysłów kreatywne zajęcia, które pomogą dziecku: odkrywać, poprawiać i wzmacniać relacje; zrozumieć skąd się biorą nasze rany; znaleźć sposoby na używanie swoich obronnych kolców, kiedy tego potrzebujemy, ale także czuć się komfortowo i chować je, kiedy nie grozi nam niebezpieczeństwo. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:bajka psychoterapeutyczna i zbiór kreatywnych ćwiczeń opartych na terapii narracyjnej i podejściu wielozmysłowym bajkowa terapia traumy i więzi a therapeutic story with creative activities about trust, anger, and relationships for children aged 5-10,
Autor:Karen Treisman
Ilustracje:Sarah Peacock
Tłumacz:Katarzyna Kmieć-Krzewniak
Wydawca:Wydawnictwo Levyz Books (2023)
ISBN:978-83-66633-40-7
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania podręczniki poradniki poradniki i przewodniki proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo