Tablice matematyczne

Autorzy:
Alicja Cewe
Halina Nahorska
Irena Pancer
Wydawcy:
Wydawnictwo Podkowa (1998-2015)
Park (2001)
Sponsor-Apewu (1996)
Wydane w seriach:
Matematyka
Matematyka - Podkowa
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
szkoły podstawowe
Więcej informacji...

W książce zawarte są wiadomości z zakresu matematyki szkoły podstawowej i ponadpodstawowej. Wszystkie tematy ujęto w stu dwudziestu ośmiu tabelach. Aby ułatwić Czytelnikowi szybkie znalezienie potrzebnej informacji zostały wprowadzone następujące oznaczenia: zielona kropka oznacza definicje, czerwona - twierdzenia, czarna - własności, ważniejsze wzory umieszczono na żółtym tle. Działy matematyki wyróżniono kolorami: zielonym - algebra i analiza, różowym - geometria, błękitnym - rachunek prawdopodobieństwa.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:[ wzory, algebra i analiza, geometria, prawdopodobieństwo i statystyka] małe [definicje, twierdzenia, własności, wzory]
Autorzy:Alicja Cewe Halina Nahorska Irena Pancer
oraz:Halina Nahorska Irena Pancer
Wydawcy:Wydawnictwo Podkowa (1998-2015) Park (2001) Sponsor-Apewu (1996)
Serie wydawnicze:Matematyka Matematyka - Podkowa
ISBN:83-7266-055-7 83-88299-00-X 83-88299-19-0 83-905467-6-0 978-83-65120-76-2 978-83-88299-02-5 978-83-88299-07-0 978-83-88299-15-5 83-88299-00-10 978-83-88299-15-8 978-83-88299-158-5
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika gimnazjum książki literatura literatura piękna literatura stosowana podręczniki proza publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe szkoły średnie tablice zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 56 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo