Deadpool:

tajny agent

Wydawca:
Panini (2022)
Wydane w seriach:
Ciemna Strona Marvela
ISBN:
978-88-287-1470-5
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
Źródło opisu: LUBITEKA - Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Józefa Lompy w Lublińcu - Katalog księgozbioru

NAZYWAM SIĘ WILSON. WADE WILSON! SUPERSZPIEG, KTÓREGO SZUKACIE! Zlecenie wydawało się proste: zabić eleganckiego przystojniaka, który przespał się z niewłaściwą kobietą, zgarnąć nagrodę i cieszyć się życiem. Niestety, w przypadku Deadpoola nic nie jest takie, na jakie wygląda. Co więcej – nic nie idzie po jego myśli. Nic zatem dziwnego, że Wade Wilson zabija amerykańskiego superszpiega, który stara się powstrzymać złowrogą grupę terrorystyczną zwaną GORGONĄ! I tak Deadpool musi dokończyć misję tajnego agenta, tak jak tylko on potrafi – bezlitośnie, z dużą dozą przemocy i pomocą czynnika przyspieszonego gojenia!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo