Students: Identical

Autor:
Aleksandra Negrońska
Wydawcy:
Wydawnictwo Niezwykłe (2023)
Legimi (2023)
Grupa Wydawnicza Dariusz Marszałek
Wydane w seriach:
Students
Students - Aleksandra Negrońska
ISBN:
978-83-8320-801-5, 978-83-8320-873-2
978-83-8320-874-9
Autotagi:
książki
powieści
proza
3.0 (2 głosy)

Poznaj dalsze losy bohaterów popularnej serii! "Identical. Students. Tom 3" to kolejna część losów Rosanny Denise autorstwa Aleksandry Negrońskiej. Plany Rosanny i Zaydena się nie powiodły. Na domiar złego ich drogi całkowicie się rozeszły. Pomimo wyjątkowo wymagającego roku młoda dziewczyna nadal mieszka w Chicago. W jej planach nie ma miejsca na powrót do Anglii, a co za tym idzie kontynuację studiów prawniczych. Wszystko zmienia się, kiedy Rosie niespodziewanie dostaje propozycję z gatunku tych nie do odrzucenia. Czy powróci do swoich prawniczych planów? Sytuacja komplikuje się jeszcze bardziej, kiedy Zayden Williams powraca do Leeds. Pomimo wspólnej przeszłości Rosanna nie zamierza nawiązywać z nim kontaktu. Jakie będą dalsze losy tej dwójki? Czy w życiu chłopaka pojawi się inna kobieta? "Identical" to trzeci tom serii "Students" autorstwa Aleksandry Negrońskiej. Pierwszy tom zatytułowany "Clone" opowiada o przeprowadzce Rosanny Denise ze Stanów Zjednoczonych do Anglii. Dziewczyna nawiązuje na nowo relacje ze swoim rodzeństwem - siostrą bliźniaczką, której nie widziała aż osiem lat oraz przybranym bratem Alexandrem. Czy pomimo różnic odnajdą wspólny język?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo