Mopsik, który chciał zostać pszczołą

Tytuł oryginalny:
Pug who wanted to be a bumblebee
Autor:
Bella Swift ...
Ilustracje:
Doodlers Artful
Nina Jones
Tłumaczenie:
Ewa Rosa
Ewa Kleszcz
Wydawcy:
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2023-20223)
Wilga (2022-2024)
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydane w seriach:
Mopsik /Bella Swift
ISBN:
978-83-8318-098-4
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...

Czas na kolejne przygody słodkiej Peggy! Gdy rodzina Peggy postanawia założyć ul w przydomowym ogrodzie, suczka jest podekscytowana, że będzie miała mnóstwo nowych koleżanek. Ale pszczoły są zbyt zajęte robieniem miodu, żeby się z nią bawić. Peggy zaczyna się martwić, że wszystkie zwierzęta robią coś pożytecznego, tymczasem ona potrafi robić tylko bałagan. Ale gdy Chloe pokłóci się z przyjaciółkami w trakcie prac nad szkolnym projektem, to właśnie mopsik będzie musiał pokazać dziewczynkom, że życie jest słodsze, gdy wszyscy ze sobą współpracują. [Nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Bella Swift Ann Marie Ryan
Ilustracje:Doodlers Artful Nina Jones
Tłumaczenie:Ewa Rosa Ewa Kleszcz
Wydawcy:Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2023-20223) Wilga (2022-2024) Grupa Wydawnicza Foksal
Serie wydawnicze:Mopsik /Bella Swift
ISBN:978-83-8318-098-4
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo