Jak mówić do nastolatków żeby nas słuchały, jak słuchać żeby z nami rozmawiały

Tytuł oryginalny:
How to talk so teens will listen & listen so teens will talk
Autorzy:
Adele Faber
Elaine Mazlish ...
Tłumacz:
tłum Beata Horosiewicz ...
Wydawcy:
Media Rodzina (1993-2023)
Harbor Point - Media Rodzina (2006-2016)
Autotagi:
druk
książki
poradniki i przewodniki
Więcej informacji...
4.0

Autorki bestsellerowej serii "Jak mówić..." wracają! Bogatsze w rodzicielskie doświadczenia tym razem będą radzić czytelnikom, jak rozwiązywać problemy wychowawcze typowe dla trudnego okresu dojrzewania. W swojej nowej książce Adele Faber i Elaine Mazlish piszą o zagubieniu w okresie dorastania, pragnieniu akceptacji, młodzieńczym buncie i potrzebie decydowania o sobie, którą odczuwają prawie wszystkie nastolatki. Poruszają także kwestie związane z przedwczesnym zainteresowaniem seksem oraz z niebezpieczeństwem, jakie niesie ze sobą łatwy dostęp do narkotyków i wszelkiego rodzaju mediów. Książka "Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały. Jak słuchać, żeby z nami rozmawiały" powstała na podstawie wielu zajęć i spotkań, jakie autorki przeprowadziły z młodzieżą i rodzicami.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:How to talk so teens will listen and listen so teens will talk,
Autorzy:Adele Faber Elaine Mazlish tłum Beata Horosiewicz
Tłumaczenie:tłum Beata Horosiewicz Elaine Mazlish Beata Harosiewicz
Ilustracje:Kimberly Ann Coe
Instytucja sprawcza:Kimberly Ann Coe
Wydawcy:Media Rodzina (1993-2023) Harbor Point - Media Rodzina (2006-2016)
ISBN:978-83-7278-201-4 978-83-8008-282-3 978-83-8265-535-3 8372782016 83-85594-01-9 978-83-7258-201-4 978-83-7278-201-6
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki proza psychologia publikacje popularnonaukowe wychowanie
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 41 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo