Praca magisterska, licencjat

Inne tytuły:
przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej
poradnik
Autor:
Radosław Zenderowski
Wydawcy:
CeDeWu (2014-20144)
CeDeWu.pl (2013)
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...

- Czym jest praca magisterska? - Jak wybrać i określić temat oraz tytuł pracy magisterskiej? - Jak przygotować poprawną strukturę i plan pracy? - Jak powinien być napisany Wstęp i co powinno się w nim koniecznie znaleźć? - Jak prawidłowo zredagować Zakończenie? - Jak napisać rozdział pracy magisterskiej, od czego zacząć i na czym skończyć? - Co przesądza o dobrym stylu pracy? - Jak spełnić wymogi techniczne (edytorskie) pracy magisterskiej? - Czy, kiedy i jak stosować skróty i symbole? - Czy, kiedy i w którym miejscu zamieszczać w pracy Aneks? - Jak cytować? - Jak uniknąć cytatologii? - Jak sporządzać prawidłowo przypisy? Jak wiadomo, praca magisterska ma być m.in. sprawdzianem opanowania przez studenta warsztatu naukowego. Otóż, jeżeli uważnie przeczyta się niniejszą książkę - otrzymuje się komplet narzędzi tego warsztatu i „instrukcję ich obsługi". Zazwyczaj wszelkie „instrukcje" bywają pisane językiem hermetycznie technicznym, niezrozumiałym i są śmiertelnie nudne. Czegoś podobnego nie można zarzucić książce Radosława Zenderowskiego. Przeciwnie, jest przystępna, napisana z dużym poczuciem humoru. Czyta się ją z zaciekawieniem. I choć z pewnym przymrużeniem oka, to jednak z szacunkiem traktuje potencjalnych magistrów i bardzo poważnie podchodzi do ich dylematów. Jako doświadczony promotor wielu prac magisterskich stwierdzam, że naprawdę trudno cokolwiek zarzucić treści (i formie) tej książki. Prof. dr hab. Aniela Dylus.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej poradnik przewodnik
Autor:Radosław Zenderowski
Wydawcy:CeDeWu (2014-20144) CeDeWu.pl (2013)
ISBN:8375561142 978-83-7556-144-9 978-83-7556-417-4 978-83-7556-643-7 978-83-7556-739-7 978-83-7556-936-0 978-83-8102-097-8 978-83-8102-378-8 978-83-8102-618-5 97838375561449 978-83-7556-114-9 978-83-7556-643-2
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 24 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo