Mądra Mysz: Zuzia jeździ konno

Tytuł oryginalny:
Conni lernt reiten
Autor:
Liane Schneider ...
Ilustracje:
Eva Ilustracje Wenzel-Bürger
Tłumacz:
Emilia Tłumaczenie Kledzik
Wydawcy:
Wydawnictwo Media Rodzina (2010-2022)
Harbor Point Media Rodzina (2011-2020)
Wydane w seriach:
Mądra Mysz
ABCXXI, Cała Polska Czyta Dzieciom, Fundacja
Cała Polska Czyta Dzieciom
Seria - Mądra Mysz
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0

Zuzia uczy się jeździć konno w stadninie. Wcale nie jest łatwo utrzymać się na końskim grzbiecie, kierować koniem i dbać o niego. Zuzia odnosi jednak sukces i zaprzyjaźnia się z Plamką, najsympatyczniejszym koniem na świecie. Książeczka dla wszystkich miłośników koni i Zuzi. [Media Rodzina, 2021]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna pozycja dla małych miłośników koni
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Liane Schneider Eva Ilustracje Wenzel-Bürger Emilia Tłumaczenie Kledzik
Ilustracje:Eva Ilustracje Wenzel-Bürger
Tłumacz:Emilia Tłumaczenie Kledzik
Wydawcy:Wydawnictwo Media Rodzina (2010-2022) Harbor Point Media Rodzina (2011-2020)
Serie wydawnicze:Mądra Mysz ABCXXI, Cała Polska Czyta Dzieciom, Fundacja Cała Polska Czyta Dzieciom Seria - Mądra Mysz
ISBN:978-83-7278-528-2 978-83-8008-821-4 978-83-8265-310-6 978-83-8265-310-6 978-83-800821-4
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 22 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo