Pedagogika przedszkolna:

nowa podstawa programowa

Autor:
Anna Klim-Klimaszewska
Wydawcy:
Erica-Instytut Wydawniczy (2005-2012)
Polski Instytut Wydawniczy (2005-2012)
Państwowy Instytut Wydawniczy (2005)
Fundacja Rozwoju Edukacji Europejskiej i Bezpieczeństwa (2002)
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
skrypty
szkoły wyższe
Więcej informacji...

Nowe, rozszerzone wydanie, oparte o bieżącą podstawą programową.Prof. nzw. dr hab. Anna Klim-Klimaszewska, pedagog, całościowo opisuje zagadnienia stanowiące podstawę pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.W książce zamieszczone są nie tylko teoretyczne podstawy edukacji dzieci w wieku przedszkolnym, ale również scenariusze praktycznych zajęć, których celem jest prawidłowe wychowanie dzieci.Unikatowa pozycja na rynku wydawniczym polecana nauczycielom przedszkolnym, studentom pedagogiki, rodzicom, a także wszystkim zainteresowanym tematem.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:nowa podstawa programowa
Autor:Anna Klim-Klimaszewska
Wydawcy:Erica-Instytut Wydawniczy (2005-2012) Polski Instytut Wydawniczy (2005-2012) Państwowy Instytut Wydawniczy (2005) Fundacja Rozwoju Edukacji Europejskiej i Bezpieczeństwa (2002)
ISBN:83-89365-00-6 83-89700-16-6 978-83-62329-21-2 978-83-89700-23-0 83-89700-23-0 083-89700-16-6 83-897000-16-6 83-89700000-16-6 978-83-89700-16-6 978-83-89799-23-0 978-89-89700-23-0
Autotagi:dokumenty elektroniczne dramat druk książki literatura literatura piękna literatura stosowana pedagogika podręczniki psychologia publikacje dydaktyczne publikacje fachowe publikacje naukowe scenariusze skrypty szkoły wyższe wychowanie zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 47 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo