Matematyczne stacje zadaniowe

Inne tytuły:
klasa IV szkoły podstawowej
czyli jak zaktywizować uczniów na lekcji?
Autor:
Justyna Klimczyk
Wydawcy:
Wydawnictwo Nowik (2024)
WN Michał Olszewski (2023)
ISBN:
978-83-65587-63-3, 978-83-65587-77-0
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Więcej informacji...

Stacje zadaniowe to nie tylko sposób na zaktywizowanie wszystkich uczniów w tym samym czasie, ale także na atrakcyjne i angażujące podsumowanie materiału i doskonalenie umiejętności rachunkowych. Wśród zalet stacji zadaniowych należy wskazać również możliwość dostosowania tempa pracy każdego ucznia do jego indywidualnych potrzeb. Każdy uczeń bowiem może rozpocząć realizację zadań od wybranej stacji i poświęcić mu odpowiednią ilość czasu. Niewątpliwą zaletą jest również to, że uczeń przez cały czas przemieszcza się co dodatkowo pozwala zaspokoić jego potrzebę ruchu. Jeśli dodatkowo zorganizujemy stacje poza klasą lekcyjną, na przykład na korytarzu czy nawet boisku, podwórku szkolnym mamy gwarancję, że w tych nietypowych warunkach uczeń będzie funkcjonował zupełnie inaczej. Prezentujemy Państwu kolejny tytuł Matematyczne stacje zadaniowe czyli jak zaktywizować uczniów na lekcji. Tym razem obejmuje ona materiał omawiany w klasie 5 szkoły podstawowej, podzielony na siedem działów tematycznych. W każdym z nich znajdują się dwie wersje stacji: podstawowa i wzbogacona o dodatkową aktywność: łamigłówkę, ćwiczenie logiczne, kodowanie. Można wybrać jedną z nich w zależności od tego, ile czasu poświęcimy na tę aktywność, czy uczniowie będą pracować indywidualnie czy w zespołach, czy w końcu dostosować wybór do poziomu i możliwości uczniów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:klasa IV szkoły podstawowej czyli jak zaktywizować uczniów na lekcji? klasa V szkoły podstawowej
Autor:Justyna Klimczyk
Wydawcy:Wydawnictwo Nowik (2024) WN Michał Olszewski (2023)
ISBN:978-83-65587-63-3 978-83-65587-77-0
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana publikacje dydaktyczne publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo