Mindfulness dla dzieci w 10 minut:

proste ćwiczenia na poczucie spokoju, szczęścia i koncentrację

Tytuł oryginalny:
Mindfulness for Kids in 10 Minutes
Autor:
Maura Bradley
Ilustracje:
Cait Brennan
Tłumacz:
Marzenna Rączkowska
Wydawcy:
To Tamto (2023)
Wydawnictwo Czarna Owca
ISBN:
978-83-8143-476-8, 978-83-8252-269-3
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Najlepszy sposób na pozbycie się leków i osiągnięcie spokoju. Czy wiesz, że wystarczy 10 minut dziennie, by dziecko poczuło się spokojniejsze, szczęśliwsze i było bardziej skoncentrowane? Może to osiągnąć dzięki prostym ćwiczeniom mindfulness. Podobnie jak granie w piłkę, taniec czy matematyka mindfulness jest umiejętnością, którą można wyćwiczyć w trakcie codziennej krótkiej praktyki. W tej książce znajdziesz 60 ćwiczeń, dzięki którym twoje dziecko będzie spokojniejsze i bardziej zrelaksowane, a także skupione i uważniejsze. Ponadto nauczy się zauważać i nazywać swoje emocje oraz uważniej reagować na nieprzyjemnie uczucia i zdarzenia. Ćwiczenia rozplanowane są według pory dnia. Dobrze zacznij dzień, a potem się obserwuj. Wieczorem zastanów się nad tym, co myślisz i czujesz. Ćwiczenia podzielone są na cztery główne działy: spokój, skupienie, kontakt ze sobą, reakcja. Dodatkowe zróżnicowane ćwiczenia jak prowadzenie dziennika czy praktykowanie uważnego oddychania jeszcze bardziej rozwiną umiejętności mindfulness. Wystarczy 10 minut, by osiągnąć spokój i szczęście każdego dnia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo