Pucio rośnie zdrowo

Autor:
Marta Galewska-Kustra
Ilustracje:
Joanna Kłos
Wydawca:
Nasza Księgarnia (2023-2025)
Wydane w seriach:
Uczę się Mówić, Wymawiać, Opowiadać
Uczę się z Puciem
ISBN:
978-83-10-13842-2, 978-83-10-14403-4
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
publikacje dydaktyczne
rodzina

Rośnij zdrowo z Puciem! Pucio jest zawsze chętny do zabawy! Poćwicz razem z nim: pomachaj rękami, pokiwaj głową i potup wesoło! A potem pomóż mu wybrać ubranie – jakie będzie najlepsze zimą, a jakie latem? Pucio uwielbia również jeździć na torze rowerowym. Wkłada wtedy swoje odjazdowe ochraniacze i… zaraz, zaraz, czy czegoś tu nie brakuje? Podpowiesz mu, o czym zapomniał? Co za pech, nie ma też bidonu! Teraz trzeba kupić coś do picia. Zrób z Puciem zdrowe zakupy na straganie. To był fantastyczny, choć męczący dzień. Po zabawie trzeba umyć ręce, zjeść pyszną kolację i odpocząć. Ty też odpocznij – jutro znowu pomożesz Puciowi rosnąć zdrowo!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo