Trening ciiiiszy dla dzieci

Inne tytuły:
Trening ciszy dla dzieci
Autorzy:
Paulina Mechło
Magdalena Karpińska
Wydawcy:
Sensus (2023)
Helion
Wydane w seriach:
Osobowość Odnowa
ISBN:
978-83-283-9167-3
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - Katalog księgozbioru

Wyciszone dziecko - tak, to naprawdę możliwe! "Kochanie, proszę, skup się chociaż na chwilę" - od teraz wszyscy rodzice, którym zdarzyło się wypowiedzieć te słowa (czyli prawdopodobnie większość), mają do dyspozycji bezcenną pomoc w postaci tej książki. Paulina Mechło, autorka bestsellerów z zakresu treningu umysłu, tym razem zaprasza do zabawy w atrakcyjny sposób uczącej wyciszenia, koncentracji i uważności. Czyli umiejętności, z których nabyciem obarczone nadmiarem bodźców, przykute do ekranów smartfonów i komputerów dzieci XXI wieku mają spore problemy. Zebrane w książce zadania i zabawy są świetną alternatywą dla elektronicznej rozrywki - pokazują, że "analogowy" świat, ten wokół nas, też może być ciekawy, tajemniczy i fascynujący. Wraz ze znanym już fanom Pauliny Mechło Móżdżkiem dzieci wspaniale spędzą czas, ucząc się przy tym lepiej zapamiętywać, koncentrować, wyciszać.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo