Dlaczego słoń ma trąbę?

Autorzy:
Edward Gakuya
Claudia Lloyd
Tłumacz:
Małgorzata Kochańska ...
Instytucje sprawcze:
Homeboyz Kenya
Tiger Aspect Productions Limited
Wydawcy:
Publicat S. A (2013)
Wydawnictwo Wilga (2012)
Wydane w seriach:
Opowieści z Tinga Tinga
ISBN:
978-83-259-0385-5
Autotagi:
druk
epika
książki
Więcej informacji...
5.0

Tinga Tinga to kraina wspaniałych opowieści i niespodzianek! Zastanawiasz się czasem, dlaczego Słoń ma trąbę? Albo czemu Małpy huśtają się na gałęziach? I dlaczego Lew ryczy, a Żółw ma popękaną skorupę? Wybierz się z Małpą i jej przyjaciółmi: Słoniem, Żólwiem, Bąkojadem, Hipcią, i Lwem na kolorowe, pełne przygód safari i znajdź odpowiedzi na wszystkie pytania na temat krainy Tinga Tinga! Inspiracją do opowieści z Tinga Tinga były tradycyjne afrykańskie opowiadania o zwierzętach oraz Tingatinga - współczesny styl malarstwa Tanzanii. (empik.pl)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Edward Gakuya Claudia Lloyd
Tłumaczenie:Małgorzata Kochańska Claudia Lloyd Dominika Dominów
Instytucje sprawcze:Homeboyz Kenya Tiger Aspect Productions Limited
Wydawcy:Publicat S. A (2013) Wydawnictwo Wilga (2012)
Serie wydawnicze:Opowieści z Tinga Tinga
ISBN:978-83-259-0385-5
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna powieści
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo