Kamila i konie:

cztery podkowy

Tytuł oryginalny:
Camomille et les chevaux
Inne tytuły:
Amour d'Ocean
Ilustracje:
Stefano Turconi
Hélène Lenoble
Autor:
Lili Mésange
Scenariusz:
Lili Mésange
Tłumacz:
Maria Mosiewicz-Szrejter
Wydawcy:
Egmont Polska (2021)
Egmont Sp. z o. o (2021)
Story House Egmont
Wydane w seriach:
Klub Świata Komiksu
ISBN:
978-83-281-5016-4
Autotagi:
beletrystyka
druk
film i wideo
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki

Komiks wydany w ramach akcji „BOOM! Na komiksy i gry planszowe w bibliotece” skierowanej do wszystkich bibliotek publicznych i szkolnych działających na terenie Polski i adresujących swoją ofertę do dzieci i młodzieży. Humorystyczna opowieść nie tylko dla miłośników koni, ale dla wszystkich dzieci i dorosłych! Kamila ma dziesięć lat i ciągle szuka hobby, którym mogłaby się zajmować. Codziennie przechodzi obok nowego klubu jeździeckiego, ale uważa, że konie są niebezpieczne. Dopiero przypadek sprawia, że dziewczynka wchodzi w posiadanie rocznej karty członkowskiej klubu... Czy przezwycięży swój strach do wielkich zwierząt? Czy spotka jakieś miłe konie? Czy jazda w siodle wymaga poświęceń? Dowiecie się tego wszystkiego, czytając historie o Kamili i niezwykłych wierzchowcach! Scenarzystą cyklu jest ukrywający się pod pseudonimem Lili Mésange francuski autor tekstów do wielu serii, przede wszystkim humorystycznych i przygodowych (m.in. "Robin Hood", "Alienor", "Lola Bogota"), a za rysunki odpowiada włoski twórca Stefano Turconi, wcześniej znany z licznych komiksów dla dzieci - od "Myszki Miki", przez "Małą Syrenkę" po "W.I.T.C.H.".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo