Kamienny sen

Tytuł oryginalny:
Versteinert!
Autor:
Margit Auer
Tłumacz:
Agata Janiszewska
Lektor:
Maria Seweryn
Ilustracje:
Nina Dulleck ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Debit (2022-2024)
Wydawnictwo Sonia Draga
Wydane w seriach:
Szkoła magicznych zwierząt
AudioBook
Audiobook - Wydawnictwo Debit
Schule der magischen Tiere
ISBN:
978-83-8057-706-0, 978-83-8057-707-7
978-83-8057-707-0
Autotagi:
audiobooki
beletrystyka
CD
druk
książki
MP3
powieści
proza
Więcej informacji...
5.0

Dziewiąta część przygodowo-fantastycznej serii dla dzieci. W szkole Winterstone dzieją się straszne rzeczy: magiczne zwierzęta obracają się w kamień, stają się zwykłymi zabawkami i nie mogą wrócić do swojej właściwej postaci! Klasa panny Cornfield wpada w rozpacz, a ona sama jest zupełnie bezradna. Cała nadzieja w zwierzakach, które wciąż czekają w sklepie pana Morrisona… [lubimyczytac.pl/ksiazka/5057153/szkola-magicznych-zwierzat-kamienny-sen].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Margit Auer
Tłumacz:Agata Janiszewska
Lektor:Maria Seweryn
Ilustracje:Nina Dulleck Agata Janiszewska
Wydawcy:Wydawnictwo Debit (2022-2024) Wydawnictwo Sonia Draga
Serie wydawnicze:Szkoła magicznych zwierząt AudioBook Audiobook - Wydawnictwo Debit Schule der magischen Tiere
ISBN:978-83-8057-706-0 978-83-8057-707-7 978-83-8057-707-0
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo