Marchewka z groszkiem

Autor:
Aleksandra Woldańska-Płocińska ...
Lektor:
Agata Darnowska
Wydawcy:
Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Larix (2011-2021)
Wydawnictwo Czerwony Konik (2011)
ISBN:
978-83-926726-3-0, 978-83-926726-3-1
978-83-926726-3-01
Autotagi:
audiobooki
druk
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
3.0

Pewnego dnia, na jednej z grządek sielankowy spokój poranka przerywa rozpaczliwy krzyk: - Marchewko! Marchewko! Obudź się, jesteśmy w niebezpieczeństwie! - To mały groszek, szarpiąc z całej siły za nać, próbuje obudzić sąsiadkę. Dlaczego? Co wydarzyło się nieopodal grządki? Kim jest potwór o czterech kołach? Skąd przyjechali tajemniczy Elpomidor, Kartoflak i reszta? Czy trzeba się bać Wegetarian?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Aleksandra Woldańska-Płocińska Aleksandra Woldańska
Lektor:Agata Darnowska
Ilustracje:Aleksandra Woldańska-Płocińska
Wydawcy:Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym Larix (2011-2021) Wydawnictwo Czerwony Konik (2011)
ISBN:978-83-926726-3-0 978-83-926726-3-1 978-83-926726-3-01
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD czytak dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo