Zawodowcy

Autor:
Paweł Beręsewicz ...
Ilustracje:
Joanna Jung ...
Lektor:
Filip Kosior
Wyd. w latach:
2001 - 2020
Wydane w seriach:
Audiobook
Audiobook - Biblioteka Akustyczna
Z Parasolem
książka do słuchania
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
2.0 (2 głosy)

Dorośli mają naprawdę niezłe życie - nie muszą się męczyć w szkole i siedzieć nad lekcjami. Wystarczy, że robią to, co naprawdę lubią i do tego ktoś im za to płaci i mają pieniądze. Tacy zawodowcy, to mają dobrze! Ale może wcale nie jest zawsze tak fajnie? Posłuchajcie, co takiego spotkało Piekarza Piotrka, Strongmana Stefana, Aktorkę Agatę, Informatyczkę Irenkę i innych zawodowców i oceńcie sami. Paweł Beręsewicz (1970) - anglista, tłumacz, autor książek dla dzieci i młodzieży. Jego najbardziej znane książki to seria o rodzinie Ciumków, powieść Tajemnica człowieka z blizną, A niech to czykolada!, Czy wojna jest dla dziewczyn? oraz Jak zakochałem Kaśkę Kwiatek. Wśród licznych nagród i wyróżnień, które otrzymał za swoją twórczość, najważniejsze to Nagrodę Literacka im. Kornela Makuszyńskiego, Nagroda Literacka Miasta Stołecznego Warszawy oraz nagrody w II i III Konkursie Literackim im. Astrid Lindgren. Czytelnicy w każdym wieku uwielbiają jego książki za trafność spostrzeżeń i celny dowcip.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Opowieść całkiem ciekawa. Bardzo słaby lektor. Źle się tego słucha. Chętnie przeczytam książkę.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Paweł Beręsewicz Joanna Jung
Ilustracje:Joanna Jung Jona Jung
Lektor:Filip Kosior
oraz:Jona Jung
Wydawcy:NASBI (2020) ebookpoint BIBLIO (2020) Legimi (2017-2020) Wydawnictwo Literatura (2001-2020) IBUK Libra (2019) Virtualo - Biblioteka Akustyczna (2017)
Serie wydawnicze:Audiobook Audiobook - Biblioteka Akustyczna Z Parasolem książka do słuchania
ISBN:978-83-272-4652-3 978-83-7672-152-1 978-83-7672-662-5 978-83-8208-993-6 83-7672-152-1 978-83-762-152-1 978-83-7672-15211 978-83-7372-152-1
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk e-booki epika ikonografia książki literatura literatura piękna MP3 nagrania opowiadania powieści proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 33 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo