24 godziny w kosmosie:

Dwadzieścia cztery godziny w kosmosie

Autor:
Rob Lloyd Jones
Projekt:
Samantha Barrett
Przy współpracy:
Libby Jackson
Stuart Atkinson
Tłumacz:
Karolina Post-Paśko
Ilustracje:
Laurent Kling
Wydawcy:
Wilga (2022-2023)
Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:
978-83-280-9786-5
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki
publikacje dydaktyczne

24 godziny w…” to seria komiksów popularnonaukowych, która zabierze czytelnika do niesamowitych i fascynujących miejsc! To nie tylko interesujące historie, ale również bogaty zbiór faktów i ciekawostek. Komiksy w atrakcyjnej i przystępnej formie przybliżą dzieciom życie astronautów na stacji kosmicznej czy pracę badaczy w lesie tropikalnym. Świetne ilustracje i ciekawe tematy sprawią, że seria zachwyci każdego czytelnika! Poleć na orbitę okołoziemską, aby spędzić cały dzień na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, po której oprowadzi cię astronautka Becky. Dowiesz się, jakie eksperymenty naukowe przeprowadzają astronauci, co jedzą i jak spędzają czas wolny. Razem z Becky odbędziesz kosmiczny spacer i zobaczysz, jak wspaniale wygląda z kosmosu nasza planeta.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo