24 godziny w dżungli:

Dwadzieścia cztery godziny w dżungli

Autor:
Lan Cook
Projekt:
Tom Ashton-Booth
Przy współpracy:
Owen T Lewis
Tłumacz:
Karolina Post-Paśko
Ilustracje:
Stacey Thomas
Wydawcy:
Wilga (2022-2023)
Grupa Wydawnicza Foksal
ISBN:
978-83-280-9785-8
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki
publikacje dydaktyczne

„24 godziny w…” to seria komiksów popularnonaukowych, która zabierze czytelnika do niesamowitych i fascynujących miejsc! To nie tylko interesujące historie, ale również bogaty zbiór faktów i ciekawostek. Komiksy w atrakcyjnej i przystępnej formie przybliżą dzieciom życie astronautów na stacji kosmicznej czy pracę badaczy w lesie tropikalnym. Świetne ilustracje i ciekawe tematy sprawią, że seria zachwyci każdego czytelnika! Wraz z bliźniętami Ellie i Dannym wyrusz do serca tropikalnego lasu na Borneo. Dowiedz się, jak sadząc drzewa pomóc zagrożonym gatunkom i dlaczego żuki gnojarze dbają o dobrostan dżungli, a potem stań oko w oko z jednym z najrzadszych kotów świata.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo