Metoda mini-eduball:

wychowanie i rozwój dziecka w świetle odkryć neuronauki

Autorzy:
Michał Bronikowski
Ireneusz Cichy
Michał Klichowski
Agnieszka Kruszwicka ...
Instytucja sprawcza:
Akademia Wychowania Fizycznego
Wydawcy:
Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu (2022)
Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków
ISBN:
978-83-64354-70-0
Autotagi:
druk
książki
publikacje fachowe
publikacje naukowe
wychowanie
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Michał Bronikowski Ireneusz Cichy Michał Klichowski Agnieszka Kruszwicka Andrzej Rokita Sara Wawrzyniak
Instytucja sprawcza:Akademia Wychowania Fizycznego
Wydawcy:Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu (2022) Wydawnictwo Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków
ISBN:978-83-64354-70-0
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana publikacje fachowe publikacje naukowe wychowanie
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo