Coco Loco

Wydawca:
Trefl (2022)
Wydane w seriach:
1st game
ISBN:
5-900511-023435
Autotagi:
gry planszowe
książki
obiekty trójwymiarowe
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki - Katalog księgozbioru
4.0

Poznajcie przyjaciół: Małpkę Coco, Żyrafkę Loco oraz Tukana Tuko. Przebywają razem na słonecznej wyspie. Bawią się radośnie i zbierają smakowite kokosy. Dzisiaj zapraszają Cię do wspólnej zabawy! A co to? Zbliża się wielka fala! Czy pomożesz Coco, Loco i Tuko przenieść wszystkie kokosy na ląd, zanim wszystkie wyspy zostaną zalane?Pierwsza gra planszowa Coco Loco jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy. Podaruj swojemu dziecku wspaniałą zabawę z serią gier planszowych 1st game.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Całkiem fajna gra dla maluchów. Super się sprawdzi jako pierwsza gra bo ma bardzo proste zasady a elementy są duże i solidnie wykonane
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo