Kiedy chłopak poznaje dziewczynę

Tytuł oryginalny:
Boy meets girl
Autorzy:
Meg Cabot
Edyta Jaczewska
Tłumacz:
Edyta Jaczewska
Wydawca:
Amber (2004)
Wydane w seriach:
My Dwudziestolatki, Trzydziestolatki...
Chłopak z sąsiedztwa
ISBN:
9788324118625
Autotagi:
druk
powieści
3.0

Kate Mackenzie ciężko pracuje w nowojorskiej gazecie. Ma chłopaka, który nie chce się wiązać na stałe. Nie może znaleźć kawalerki za godziwą cenę. I jest pewna, że gorzej być nie może. Błąd! Kate przekonuje jsię o tym, kiedy zostaje zwolniona i pozwana przez pracodawcę. Nic dziwnego, że w takiej sytuacji ostatnią rzeczą, jakiej się spodziewa, jest miłość. Ale wszystko się może zdarzyć, kiedy chłopak poznaje dziewczynę...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo