Mam przyjaciółkę księgarkę

Tytuł oryginalny:
Ich hab eine Freundin, die ist Buchhändlerin
Autorzy:
Franziska von Strotha
Birgit Bergander
Ilustracje:
Ralf Butschkow
Tłumacz:
Emilia Kledzik ...
Wydawca:
Harbor Point Media Rodzina (2011-2024)
ISBN:
978-83-7278-821-4, 978-83-8265-863-7
978-83-7278-721-4
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.3 (3 głosy)

Mądra Mysz to edukacyjna seria książek dla dzieci, w skład której wchodzą obyczajowe opowiadania o przygodach Zuzi, przybliżające najróżniejsze zawody książki, tak jak niniejsza "Mam przyjaciółkę księgarkę". Kwadratowe książki dla ciekawych świata maluchów to też cykl pełen technicznych szczegółów - "Maszyny i pojazdy". Coś dla siebie znajdą także wielbiciele historii w tomikach prezentujących świat dawniej i dziś. [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Franziska von Strotha Birgit Bergander
Ilustracje:Ralf Butschkow
Tłumaczenie:Emilia Kledzik Bolesław Ludwiczak
Wydawca:Harbor Point Media Rodzina (2011-2024)
Serie wydawnicze:Mądra Mysz ABCXXI, Cała Polska Czyta Dzieciom, Fundacja Cała Polska Czyta Dzieciom Mądra Mysz ("Media Rodzina") Seria - Mądra Mysz
ISBN:978-83-7278-821-4 978-83-8265-863-7 978-83-7278-721-4
Autotagi:beletrystyka czasopisma druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza roczniki zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo