Pobaw się ze mną

Tytuł oryginalny:
Can I play?
Autor:
Nicola Kinnear
Tłumacz:
Małgorzata Cebo-Foniok
Wydawcy:
Amberek (2023)
Wydawnictwo Amber (2022-2023)
Wydane w seriach:
Amberek
Amberek - Amber
ISBN:
978-83-241-7393-8, 978-83-241-8121-6
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
5.0

Piesek Bombik bawi się sam, choć nieraz myśli, że może dobrze byłoby mieć przyjaciół. Ale obawia się, że mogą przeszkadzać, coś popsuć, albo nawet się z niego śmiać. Bombik jest niezadowolony, gdy na jego wyspie pojawia się wesoła foczka Niusia. I koniecznie chce się z nim bawić. Nie odstępuje go na krok. We wszystkim go naśladuje. Bombik ma tego dość! Czy Bombik, który lubi być sam, i towarzyska, pogodna Niusia nauczą się bawić razem? A może nawet zostaną przyjaciółmi? Przepięknie ilustrowana, cudownie zabawna i radosna książka z dodającym otuchy i odwagi przesłaniem. Zachęta do kontaktów z innymi i zawierania przyjaźni mimo różnic charakterów, temperamentów i możliwości fizycznych. Pełne ciepła i uroku, wzruszające, wyraziste postacie pozwolą dziecku utożsamiać się z ich problemami i łatwiej je pokonywać. Pełne humoru gry i zabawy pieska i foczki oraz niespodziewana przygoda będą wyjątkową atrakcją dla dziecka [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo